Слухачів МВА МІМ-Київ навчать вести міжнародний бізнес

На програмах МВА МІМ-Київ запроваджено новий курс – «Міжнародний бізнес».

Викладає його Володимир Данько, кандидат економічних наук, який здобув ступінь МВА в одній із провідних бізнес-шкіл США – the School of Business, Montclair State University.

Володимир Данько так охарактеризував основні конкурентні переваги курсу: «Його теоретичною базою є матеріали, використовувані всіма провідними американськими бізнес-школами. Крім того, курс має безумовну практичну цінність, оскільки зорієнтований на потреби бізнесу, менеджерів вищого рівня й розроблений саме під формат програми МВА. У рамках такого курсу важливо не тільки ознайомитися з досвідом і стратегіями провідних міжнародних корпорацій – американських, європейських, а також бізнесів Японії, азіатських країн, що розвиваються, але й поглянути на цей досвід крізь призму українських реалій, адже Україна сьогодні, на жаль, досить далека від світових стандартів. Думаю, у процесі навчання ми зможемо виконати це завдання».

За словами викладача, курс включає п’ять тематичних блоків. У рамках першого блоку слухачі отримують знання про те, у чому полягає процес глобалізації, які її механізми й мотиви, чому корпоративні структури так прагнуть працювати на міжнародних ринках. На наступному етапі навчання розглядаються моделі ведення бізнесу на міжнародних ринках й забезпечення його конкурентоспроможності. Третій і четвертий блоки курсу присвячені фінансовій базі ринків та інфраструктурним інститутам, що забезпечують функціонування корпоративних структур на міжнародних ринках (монетарна система, біржі), а також питанням стратегії й організації міжнародного бізнесу. І, нарешті, на завершальній стадії розглядаються маркетинг та логістика, фінансові аспекти міжнародного бізнесу.

«Слухачам пропонується значне практичне навантаження, – наголошує Володимир Данько. – Програмою передбачені два кейси на основі реальних компаній, що становлять індивідуальний проект. Перший кейс орієнтований на перевірку вміння слухачів «рахувати» – здійснювати бюджетний аналіз, оцінювати грошові потоки й структуру капіталу. У рамках другого кейсу слухачі аналізують ситуацію виходу однієї з провідних американських корпорацій-ритейлерів на японський ринок. Сподіваюся, курс «Міжнародний бізнес» допоможе слухачам не тільки опанувати теоретичну базу, але й поповнити свою скарбничку практичних навичок».

Добавить комментарий

Scroll to top