Майстер-клас Юрія Наврузова

У популярному діловому тижневику «Контракти» (№20, 14.05.2007) професор менеджменту МІМ-Київ Юрій Наврузов виступив автором рубрики «Майтер-клас».

(Нагадаємо, що першим автором нової рубрики «Контрактів» також був викладач МІМ-Київ, доцент кафедри бізнес-адміністрування О.Виноградов.)

Матеріал під назвою «Жертви автопрому» містить запропонований Юрієм Вагабовичем кейс, що базується на конфліктній ситуації, яка склалася між двома реальними компаніями: виробником автомобілів і дистриб’ютором.

У вирішенні бізнес-завдання взяли участь керівник групи компаній X-tend А.Рудич, директор з маркетингу компанії Fast Food Systems Г.Кащеєва та директор департаменту торгової нерухомості компанії «ХХІ століття» О.Овчар.

Проаналізувавши варіанти рішень кожного учасника, Ю.Наврузов розповів про особливості роз’язання зазначеної проблеми виробником і дистриб’ютором.

«Контракти» (№ 20 від 14.05.2007 р.)

Добавить комментарий

Scroll to top