Інтерактивний практикум в бізнес-школі МІМ-Київ

5 червня для випускників МІМ-Київ було організовано інтерактивний практикум із стратегій управління корпоративним іміджем.

Це була серія взаємопов’язаних півгодинних майстер-класів українських професіоналів практиків про брендінг, Public Relations та Media Relations.

«Правду, тільки правду і нічого, крім правди» про свій досвід розповіли екс-бренд менеджер ТМ «Хортиця» Андрій Мотузко та заступник директора із зв’язків з громадськістю компанії «ТНК-ВР Україна» Ірина Ковальчук.

Майстерності ефективної роботи із ЗМІ навчав наших випускників в інтерактивному форматі популярний ведучий праймової програми «Час» на «5 каналі» Єгор Соболєв.Інтерактивну імпровізацію Єгора Соболєва (імітація прямого ефіру) допоміг провести президент ММ-Київ Юрій Полунєєв, який виступив у ролі гостя студії і намагався не втрапити до пастки «агресивного» журналіста Єгора Соболєва під час «інтерв’ю» на тему діяльності українських банків. Ця частина зустрічі викликала надзвичайний емоційний відгук у присутніх – сміялися всі, хто був по цей бік «екрану»!

Президент МІМ-Київ мужньо, але безуспішно намагався «переграти» журналіста Єгора Соболєва, який наочно продемонстрував, що ЗМІ – це таки дійсно четверта влада.МІМ-Київ щиро дякує компанії IMAGE STRATEGY (www.imagestrategy.org) за допомогу в організації інтерактивного практикуму і сподівається, що для наших випускників ця зустріч принесла не лише нову інформацію, але й позитивну емоційну енергію.

Добавить комментарий

Scroll to top