Дієві комунікації: public relations для сучасного бізнесу

Що повинні знати та вміти PR-менеджери і керівники для прийняття правильних рішень

жовтень 2010 – лютий 2011

Мета програми
Надати учасникам знання та практичні навики з планування, організації, впровадження та оцінювання дієвих комунікацій з усіма цільовими групами бізнесу: ЗМІ, інвестори, клієнти, партнери, співробітники, експерти.

Цільова аудиторія
Фахівці у сфері PR та маркетингу, керівники та менеджери комунікаційних департаментів компаній а також управлінці, які бажають оволодіти навиками дієвих комунікацій.

Завдання програми
У рамках програми кожен учасник освоїть такі знання та навики:

●- Коректна постановка комунікаційних завдань для бізнесу та продукту / послуги.
●- Сегментація та цільова взаємодія з пріоритетними аудиторіями.
●- Забезпечення формування, підтримки та захисту репутації компанії.
●- Підготовка та реалізація комунікацій зі співробітниками, клієнтами, партнерами, інвесторами, ЗМІ та експертами в робочому і кризовому режимі.
●- Позиціонування керівництва і публічних персон компанії в інформаційному полі.

Формат навчання
Програма складається з 5 модулів, що тривають два дні поспіль і відбуваються раз на місяць[у п’ятницю та суботу].

Сертифікація: після успішного проходження програми учасники отримують Сертифікат kmbs

Програма навчання:

Модуль 1. Управління репутацією компанії, керівництва, продукту [29-30 жовтня]

Модуль 2. Комунікація зі ЗМІ: особливості, інструменти, помилки [19-20 листопада]

Модуль 3. Кризові комунікації: інструменти, рекомендації, помилки [3-4 грудня]

Модуль 4. Ефективні комунікації онлайн: ефективність, інструменти, підходи [28-29 січня]

Модуль 5. Вимірювання ефективності корпоративних продуктових, фінансових та кризових комунікацій [18-19 лютого]

Автор програми: Марина Стародубська, керуючий партнер комунікаційної компанії «Михайлов і Партнери. Україна»

Запрошені експерти:

Наталія Ємченко, директор з корпоративних комунікацій і зв’язків з громадськістю «Систем Кепітал Менеджмент» [СКМ]
Анна Адом, заступник директора з корпоративних комунікацій, ДПЕК
Катерина Засуха, менеджер з комунікацій JTI Україна
Анна Захараш, PR-директор телеканалу «Україна»
Артур Оруджалієв, керівник проекту AIN.UA, раніше — редактор блогу ITC.UA
Наталя Попович, очолює PRP Group в Україні, Росії, Азербайджані та інших країнах СНД.
Ярина Ключковська, PR-директор Microsoft Ukraine

Старт програми: 29 жовтня

Вартість: 20 000 грн [ПДВ враховано] включає: роботу з професійними викладачами- персональний комплект навчальних матеріалів, доступ до інформаційних ресурсів.

Знижки: 5% — 2 учасники від компанії-
10% — 3 і більше учасників.

Реєстрація: Для реєстрації на програму зателефонуйте, будь ласка, за телефоном[044] 490 6635 або зверніться за ел. адресою seminars@kmbs.com.ua

Добавить комментарий

Scroll to top