10-а [ювілейна] Літня Школа Тотального маркетингу [6 – 10 червня 2010]

Незабаром почнеться зростання. За ним знову буде криза. Ефективний маркетинг завжди готовий і до того і до іншого.

“Літня Школа Тотального Ì-@&amp-#240-кетингу” повертається вчити завоюванню ефективності і успіху за будь-яких умов. Програма надасть унікальний системний динамічний навчальний досвід для топ-маркетологі і керівників бізнесу.“Літня школа…” – рідкісна на українському ринку маркетингової освіти цілісна програма об’єднана наскрізною ідеєю.

З 6 по 10 червня 2010 р. п’ять днів учасники навчатимуться і набуватимуть нових ефективних ідей для своїх компаній. Ефективна роль маркетингу та його керівника у бізнесі, розуміння контексту та постановка цілей і задач, визначення стратегії маркетингу та вибір інструментів, виділення ресурсів та управління ними, управління втіленням [execution], представлення результатів і аналіз ефективності – це актуальні теми, які розкриватимуться в рамках програми. Ці знання будуть застосовані для аналізу успішного досвіду українських брендів-лідерів та помилок тих, хто втратив це лідерство.

Викладачі: Олена Мальцева, Дмитро Джеджула, Михайло Винницький, Андрій Федорів, Андрій Ягодзінський та інші.

Детальніше про програму можна дізнатися на сайті

Для реєстрації звертайтеся до Юлії Моїсеєнко: [044] 490 66 35, [050] 692 3 692, JM@kmbs.com.ua

Добавить комментарий

Scroll to top